Companiile romanesti continua sa investeasca in spatii comerciale

 

Companiile româneşti continuă să investească în spaţii comerciale, fie că vorbim despre magazine mici, la colţ de stradă sau la centre comerciale uriaşe. Spre exemplu, compania Diana, care comercializează produse alimentare, a ajuns la 36 de magazine, printre care şi o fabrică de carne.

 

Companiile romanesti continua sa investeasca in spatii comerciale


„Până la sfârşitul anului sperăm să ajungem la 40 de magazine deschise. Reţeaua noastră funcţionează foarte bine, însă continuăm să lucrăm şi cu marii retaileri de pe piaţă. În prezent ne vindem produsele în Kaufland, Auchan, Billa, Metro şi Mega Image, atât sub marca lor proprie, cât şi sub brandul Diana“, a declarat pentru zf.ro Adina Crăciunescu, reprezentanta a companiei Diana.


Firma are cele 36 de magazine deschise în Gorj, Argeş şi Vâlcea. Acestea îi aduc o cifra de afaceri de 300 milioane lei, iar vânzările, deşi au scăzut în ultimul an, sunt corespunzătoare cu condiţiile pieţei.

Numar vizualizari: 317